RE: lug-bg: Problem s Internet

  • Subject: RE: lug-bg: Problem s Internet
  • From: ep98@xxxxxxxxxxxxx (Stefan Ilivanov)
  • Date: Mon, 15 Nov 1999 06:33:29 -0500

ia az imam sashtia problem s fucked red hat 6.0
razprawia che ne e pusnato pppd, kato horata, da si bil se obadil na twoia si
sys. admin., demek w sluchaia az, e oshte ne sym nameril razreshnei na
problema, ma kakaw ti e problema da se logwash pod root, i da si punesh
potrbitelskia account, wrakata si ostawa activna, zawisi pod kakwo wlizash i
kak si si go nastroil, ako wlizash s kppp, na PPP tab-a ima edna opcia,
disconetc after quit X, izkluchi ia, i si gotov
ne si pitaj sistemnia administrator, shtoto si ti :)))
pitaj fucked Red Hat Corp

EGN2# 63480
ICQ# 4152901

Primary e-Mail: ilivanov@xxxxxxxxxxxxxx