lug-bg: Za Redhat i PNP modemite........

  • Subject: lug-bg: Za Redhat i PNP modemite........
  • From: alexani@xxxxxxxxxxxxx (Alex)
  • Date: Sun, 21 Nov 1999 20:33:24 +0100

Zdravei Bojo,
igrah si dosta s moya "DAVICOM-33.6", spored tvoyte instruktzii. I nakraya
se okaza che bez da pipam nisto v BIOS-a, i bez da maham nito edin jumper,
ta dori bez da maham i jumpera koyto pravi modema PNP ili NE, se okaza che
REDHAT-a si go razpoznava toya modem samo kato mu go ukaza che e na
COM3(ttyS2)???!!!
Pusnah "MINICOM", nabrah "180", kaza si mi kolko e chasa, bez nikakav
problem.
Posle startirah "Network Config" ot "Control-Panel" i configurirah vsichko
spored instruktziite. Posle proverih kakvo ima v file "etc/resolv.conf" :

earch:            bia-bg.com
nameserver:    212.116.129.2
                      212.116.128.2
kato che li vsichko e nared. Opitah da startiram s " ifup ppp0", no se okaza
che nyama takava komanda, tya raboti samo kato "root" (vapreki che sam
ukazal, che vseki "user" moze da "(de)activate the interface"), prochetoh
nyakade za druga comanda:

"/usr/sbin/usernetctl ifcfg-ppp0 up" - za svarzvane
"/usr/sbin/usernetctl ifcfg-ppp0 down" - za precasvane.

I taka optah da se svarza..... modemat nabra, ush se svarza, no kogato
startirah NETSCAPE, pak mi kaza che nyama "valid DNS", kato mejdu drugoto
sled malko sam se izkluchi (probvah nyakolko pati, sled izvestno vreme sam
se izkluchva - imam chustvoto che nesto ne razpoznava dobre "username i
passw."???) Posle opitah s "MINICOM"(ukazah mu username, password, pokaza mi
che sam "online", startirah "NETSCAPE" i pak mi kaza che nymam "valid DNS
entry"??? No ne se izkluchva sam, stoi si "online" no NETSCAPE prodalzava da
mi dava che nyamam "valid DNS entry" ???

Kazi ot tuk natatak kakvo da pravya? Ako veche ne sam ti omraznal  :^)

Sasho