lug-bg: Re: redhat... icq3 port2 ?!?!

  • Subject: lug-bg: Re: redhat... icq3 port2 ?!?!
  • From: peterval@xxxxxxxxxxx (Peter Valtchev)
  • Date: Sun, 21 Nov 1999 22:24:50 +0200

Stefan Ilivanov wrote:

> kolko pyti da pisha do tozi server, che edinstweno i samo pod "lubimia" na
> wsichki rad hat, nemoze da ima ppp wrazka , ako modema , stawa wypros za
> wytreshen pnp/isa, ne na irq 3, port 2, kogato modema, ne e nameren ot
> sistemata, kakawto i dialer da polzwash wrazka niama, nemoga da wi razbera,
> kakwo ste se zaiali za toa pp script kak se pishe, kazete, kak da se pusne
> modema, taka che pri query s minicom-a, da go ima, a ne, zashto ne sym si bil
> konfiguriral ppp script-a

mmmmmmmm.... "rad hat" ? kakto i da e....
parvo 4e az ne sam kazal nishto podobno na "liubim redhat", a go zashtitavam ot
glupavi lamerski anti-redhat predubrejdenia!!!
otnosno takiva iziavlenia pak za poreden put kazvam s edno izre4nie vsi4ko koeto
imam da kaja!!!

Please save your opinions on what distro is best for yourself.. Everybody here
has their minds set on a favourite one already. Flame wars are useless and
prevent thinking :)

!!!!!
molia da se obarne vnimanie na tova, za da se izbegnat podobni diskusii
po-natatak!

a otnosno porta i irqto.... parvo 4e 4oveka iskashe da se vkliu4i v internet s
kppp i az mu kazvam kak da go izbegne i ne moga da shvana zashto tova go pishesh
kam men? po kakav povod???
a drug e vaprosa 4e takova neshto niama!!!
a modema NE MOJE da bade nameren ot systemata, zashtoto tova ne e
winblows!!!!!!!! dosega ne sam 4ul niakakva distribucia (bez zna4enie) sama da
tarsi modema i da go namira ! vsi4ko se setva, a az 4rrez tezi scriptove, koito
ne znam zashto ne ti haresaha sam napisal kak da se vkliu4i edin 4ovek v
internet bez zna4enie distribuciata. Daje i porta se setva tam
i kakvo imash predvid pod port 2 !?
oshte pove4e ako modema "ne raboti" mislia 4e vidiah niakolko hubavi maila za
tova kak da se podkara sas setserial
oshte pove4e ne vijdam zashto pitash, sled kato ne si 4el : man setserial
pro4eti tova i togava pitai

a i taka i ne  moga da si obiasnia  zashto tozi mail si go adresiral kam
men!??!?!?? az 4rez nego smiatam dostata4no iasno izrazih mnenieto si, 4e
nezavisimo ot distribuciata 4rez tozi script mojesh da se connectnesh

uf, are stiga ve4e sam se zaplesval, niama da dovarshvam mislite si zashtoto
napravo vzimam da se iznerviam

i nakraia da kaja - Napalno poddarjam mnenieto na mano 4e tova sa pulni
GLUPOSTI!

eraZer