Re: lug-bg: Chervenata Shapchitza i PPP :^)

  • Subject: Re: lug-bg: Chervenata Shapchitza i PPP :^)
  • From: altea@xxxxxx (Peter Kokosharov)
  • Date: Mon, 22 Nov 1999 08:21:02 +0000

Zdrasti, sasho,
Izvinjavai che si go izkarvam na teb ama samo za 3 dni mi se nadu glavata sus
temata modemi, ppp i t.n. pod redHat6.0, RH6.1;

Znachi procedurata e: vuv /etc/resolv.conf
search ssi.bg
nameserver 195.138.149.129
nameserver 195.138.149.143

pone pri men za search - pishes domain-na ISP(tvoja)
nameserver - pone 2 IP adresa na NS na ISP, trugva i ako dadesh IP na
nameserver i na DRugo ISP, specialno sus tozi fail bez promeni ospjah da
podkaram sus kppp zadavash phone p60388
usrname i password i si vuv triada, a ne vuv SSI;

ami za teb tolkoz; drugoto koeto me pritesni e che kato vlezesh vuv
control-panel na 'network' se otkriva interfase(osven lo i ppp) oshte 1, bez
ime i trjabva da se izchisti;
Zasega tolkoz i se nadjavam da ne se pishe poveche na tazi tema stoto e malko
dosadno. Vuv spisanie PC MAGAZINE broj 6 zaedno sus edin grozno napraven disk
sus RH6 ima i statija za podkarvane na dual-up vruzka pod RH - neka koito mu se
pishe na taja tema purvo ja prochete!
S po-zdrav i pozelanija za uspeh:

Pepo Koko