lug-bg: Re:RedHat

  • Subject: lug-bg: Re:RedHat
  • From: rtzv@xxxxxxxxxxxx (R. Tzvetkov)
  • Date: Tue, 23 Nov 1999 12:39:01 +0000

Za RedHat:

        Az sam s RehHat ot 4. do 6.1 i sym sashto mnogo DOVOLEN. Koj kaza che
nastrojkata na Linux e lesna i trjabva da e NAJ-lesna s RedHat + tova
RedHat NE e workstation na godinata. No za men si e SUPER. Linux-a
poprincip si iska chetene i pipane. I ako se e sluchilo njakoj da
"zasedne" na ppp i NEGOVIJA MODEM tova pak e sluchai toj da sedne i da
PONAUCHI NESTO ZA KOMPJUTRITE. ( Ne che az znam mnogo) No si spomnjam
kak navremeto mi trjabvashe 1.5 meseza da si pusna skapanoto togava
black/white monitorche SBLINE na refresh 80.5 Hz i 640x480. Malko
po-malko mi otne da pusna napulno jumpeless PNP Rokwell modemche na
syshtoto skapano (no moe)  PC s Cyrix procesor. E nakraja pnauchih nesho
i za BIOS-ite i monitorite i modemite.
        AKO NJAKOI OSKA DA MU E MNOGO PNP da si slozi Win98

        A na Linuxa mu e hubavoto che e takuv kakuvto si go napravish.

        A na RedHat i init scriptovete sa mu kato horata (vizte povecheto
komersialni UNIX) Ama po-tozi vypros po sveta se vodjat pochti
religiozni vojni ot desetiletija :-). A az ne iskam da davam povod za
Jihad v tozi list. Taka che neka ne diskutirame init.d-to na RH