Re: lug-bg: Kernel & apache problemi

  • Subject: Re: lug-bg: Kernel & apache problemi
  • From: kay@xxxxxxxxxxxx (kay)
  • Date: Wed, 24 Nov 1999 19:06:08 +0200

On Wed, Nov 24, 1999 at 02:45:06PM +0200, vasil@xxxxxxxxxxxxxxx wrote:
>   Zdravejte...
> Slozhih naskoro na edna mashina,koqto trqbvva da izdurzha na dosta qk
> trafik,apache 1.3.9 sus kernel 2.2.13  sus openwall security patch-a.
> Problemut beshe,che ne mozhesh e da se nakara apache da poddurzha poveche
> ot 256 paralelni proc3esa za da service-va requestove.A kato  mu dadqh 256
> procesa,i ne ostavashe nachin da si exec-va cgi-tata.Zatova bruknah v
> src/linux/include/linux/tasks.h i mu dadoh da mozhe da se puskat 2048
> paralelni procesa,1024 maximuma za user,sled koeto kernela ne bootna
> [...]

Wyrwi li dobre bez wyprosniq patch na kernela? Imam predwid, che pri chastichen
upgrade na debian 2.1 na unstable i na men mi praweshe absolutno syshtite
problemi - neochakwani segfaults, naj-neweroqtni greshki, nqkoj neshta
(mysql-server, apache) prosto ne trygwaha i t.n. Ako imash wyzmovnost, naj-dobre
si go naprawi izcqlo na unstable (izoshto ne e "nestabilno", s takyw debian sym
ot 2 meseca weche). Towa go otdawam na nepylni dependencies, drugo prosto ne mi
idwa na akyla, no fakt e, che winagi taka stawa.

Syshto probwaj da naprawish [sl]trace na nqkoq programa, koqto gyrmi - ponqkoga
mnogo pomaga za otkriwane na podobni problemi.

--
key ID: 1024D/F00A7E3F (DSS)    user ID: kay <kay@xxxxxxxxxxxx>
fingerprint: DDCC 1A8C 30C5 8C7B C7E3  8808 02C3 1A5D F00A 7E3F