Re: lug-bg: Kernel & apache problemi

  • Subject: Re: lug-bg: Kernel & apache problemi
  • From: altea@xxxxxx (Peter Kokosharov)
  • Date: Thu, 25 Nov 1999 07:45:57 +0200

Mersi che njakoi mi vze problema prisurce;

Znaci ne govorim za apache ili anonimous ftp - govorim za JavaAplication, napisana
kato Server, kojato da poddurja 2000 nichki po koito ima trafic 50 Bites/sec(za
klient), hosting - Orbitel(GOUCIS), abe vuobste njakoi sus dovbra mreza, koito
moze da  garantira 20 KB trafic,  vuprosa e da ne grumne servera. Che ste ima
zagubvane na vruzki i  razpadane ste ima, no inache kernela ste udurzi
Thanks i priemam mnenie ot vseki!
Pepo Koko