RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!

  • Subject: RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Thu, 25 Nov 1999 16:00:15 -0800

On Thu, 25 Nov 1999 13:00:56   Stefan Ilivanov wrote:
>Mister eRazer, bihte li mi obiasnili togawa zashto sled osnowen format, i
>repartitsion na hard diska mi, i sled abosulutno pylna instalacia na slackware
Az ne sym eRazer, ama ne moga da se vyzdyrzha da ne se namesja. Kakvo obshto s distribuciite ima format-a i repartition-a?

>7, bez nikakwi kompilacii i nastrojki si imah i modem, i wyzka s isp-to, i si
Ami i na men modemyt trygna ot raz s RH6.1, kato samo trjabvashe da zadam v /etc/resolv.conf DNS adresa na ISP-to. Tova obache ne se dylzhi na distribucijata, a na fakta, che ISP-to te puska samo prez proxy, a bez DNS ne mozhe da resolv-ne adresa na proxy-to. Vazhnoto v sluchaja e, che tova che kppp-to napravi vsichko samo, za men ne e osnovatelna prichina da trygna da pljuja drugite distribucii. Vizhda mi se nelepo.

>sediah ciala nosht na linia, i x-a si bachkashe na 16bits, 1024x768
Malko mi e trudno da povjarvam, che po default X  e startiral v 16bits, 1024x768. Vse njakyde trjabva da si "pipnal". Osven tova bazata danni na monitorite ne e tvyrde bogata, tyj che ne e mnogo verojatno tvojat monitor da go e imalo tam. Otnovo, ako "pipnesh" s xvidtune, ima verojatnost da podobrish stabilnostta na obraza, kato vdignesh chestotata kolkoto e neobhodimo, a i si namestish obraza.

>zashto li si imah i zwuk, s ESS1869 sym
>a s lubimia na wsichki RED HAT, nito edno ot tezi neshta ne e kakto triabwa
Tova e vypros na mnenie, no shtom SW te pravi shtastliv, zashto izobshto se zanimavash da dyvchish RH?

>wse triabwa da "se pipne niakade", ami kak now user da "pipa", kato neznae
Ami kato ne znae, njama da pipa. Az sam si puskam televizora, ama kato izgori, vikam kompetenten tehnik, zashtoto nishto ne mu razbiram. Ta i novija user, ako go myrzi da chete, da vikne njakoj znaesht da mu instalira sistemata.

>nishto za Linux OS, pyk i po dobre se wazpriema, ako niakoj ti kaze ili ti go
>pokaze ot kolkoto ako sednesh sam da si go uchish, towa e izwestno ot kraj
Nishto ne mozhe da zamesti udovletvorenieto, che sam si postignal neshto. Ako ne iskash nishto da nauchish - ima mnogo po-lesni za instalirane OS. Te shte ti razpoznajat celija hardwear.

>wrreme, shto se otnasia do cheteneto, hubawo imash wrme e chetesh, samo che
>nikade ne e napisano, kakwo po diavolite da naprawish, ako ne stawa, i za
>towwa ia ima taia grupa, pyk i wsichki durgi
>w HOWto's XXX pishe, prawite towa i sled kato stane, prodalzawate nataatyk, a
>nikade ne pishe ako ne stane kakwo da prawite za da stane
>ta i chetene ne mu e majkata, a pitane
>s pitane i do Instabul se stiga, taka li beshe laf-a, oooops, do Carigrad :)))
Problemyt ti e ne, che pitash, a che pravish izjavlenija za tova, che edno neshto, za koeto ne si chel e stanalo po-lesno ot drugo neshto, za koeto ne si chel. Nikoj ne dava i pet pari, uverjavam te.

>priatno chetene na how 'to XXXX, pyk ako ne stawa pitajte, na kojto ne mu se
>pishe otgowri, da si chete HOW'to-tata i da si trae
I vse pak otgovor mogat da ti dadat samo tezi deto si chetat HOWTO-tata, tyj che ne bydi prekaleno strog kym tjah.

Petko

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Share what you know. Learn what you don't.