RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!

  • Subject: RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!
  • From: mef1@xxxxxxxxxxx (The Law)
  • Date: Sun, 28 Nov 1999 17:15:50 EET

>From: Stefan Ilivanov <ep98@xxxxxxxxxxxxx>
>To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxx
>Subject: RE: lug-bg: "fucked" redhat!!?!
>Date: Thu, 25 Nov 1999 13:00:56 -0500
>
>Mister eRazer, bihte li mi obiasnili togawa zashto sled osnowen format, i
>repartitsion na hard diska mi, i sled abosulutno pylna instalacia na
>slackware
>7, bez nikakwi kompilacii i nastrojki si imah i modem, i wyzka s isp-to, i
>si
>sediah ciala nosht na linia, i x-a si bachkashe na 16bits, 1024x768
>zashto li si imah i zwuk, s ESS1869 sym
> [...]

Winagi sym mrazil temata "koq istribucia e nai-dobrata" ... winagi si
zadawam wyprosa : ako chowek se oprawq dostatychno dobre s dadena
distribucia zashto trqbwa da q smenq zashtoto nqkoi mu kazal che druga bila
po lesna ??? Az lichno ne twyrdq che RH e teh best no pone sto gode se
oprawqm s neq ... zasto trqbwa da minawam na Slack SuSe ili kwoto i da e
.... sega malko po syshtina:
ESS1869 si ima poddryvka ot kernela taka che ako mr.Stefan Ilivanov
e probwal da go podkara na RH 1.1 Mothers Day naistina e imal poweche
problemi otkolkoto sys Slack 7 ... no pyk e movel da probwa s RH 6 ako ne
gresha poddryvkata wyrwi i ot 5.2 ...
a syshto ako i ne prawi razlika mevu cua0 i cua1 move da e imal problem s
puskaneto na modema s gnome dial-up program v. 0.0001 beta
po princip sym fen na console ... taka che za X-a ne moga da wzema
otnoshenie no sym smenil 5-6 videota i s nito edno ne sym imal problem
a za cheteneto ... ako ima koi da ti kave hubawo no ako nqma trqbwa da ima i
ot kyde da prochetesh ... pone s towa RH move da se pohwali ... naistina ima
ot kyde da se chete .
A ako chowek iska wsichko da trygne za edna nosht ... da si instalne win
2000 (taq versia ne znam dali dyrvi po edna nost bez da zabie , no 97 go
prawi ot wreme na wreme :)
Twa beshe moeto LICHNO mnenie ...
                                          -= Mef =-