Re: lug-bg: Newbie Boy

  • Subject: Re: lug-bg: Newbie Boy
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sat, 27 Nov 1999 00:36:50 +0900 (KST)

Navit li si da si kompilirash nov kernel? Tova e naj-chistoto reshenie
spored men. Shte ti davam akyl kolkoto moga.
Ako ne si navit, shte go mychime po drug nachin, no malko shte e kofti
zashtoto az sym na Debian ot pone 1 godina.

--JS

PS. Puskaj CC i do lug lista, ta da mogat i drugite da chetat. Moze da e
polezno i za niakoj drug.