Re: lug-bg: Newbie Boy

  • Subject: Re: lug-bg: Newbie Boy
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sat, 27 Nov 1999 01:25:36 +0900 (KST)

On Fri, 26 Nov 1999, Svetoslav Nikolov wrote:

>  Mersi za "link-a".. Shte go procheta, i ako ne mi izglejda mnogo mutna
> i kurvava shte se probvam da go kompiliram (kam kraia na drugata sedmica)
>  Chestno kazano imam VHDL koda na PCI interfeisa na platkite.
> (Vse pak nie sme im avtorite :)  ) Malko mi e problematichen ednoplatkovia.

Shtom Redhat trygva na nego, znachi problema niama da e nikak goliam.

> Niama kapka dokumentacia po mrejata. Naprimer :
> ne mojah da nameria opisanie na registrite na videokontrolera -
> Winbond W9970CF. Chakam otgovor ot kompaniata.

Ne mislia, che shte ti triabva takova info za videokontrolera zasega. Tova
e problem za na X-Win. Za celite na kernela e dostatychno che mozesh da
podkarash RedHat v conzola.

Mezdu drugoto, ti maj neshto si mnogo naplashen ot kompilirane na kernel.
Tova e neshto koeto zaema 30 minuti, ako chovek znae hardware. A v tvoia
sluchai iavno pochti vsichko e nared. Samo shte triabva da se otseiat
nenuznite neshta i da se mine po standartnata procedura. Iavno Redhat
sa ia modificirali i zatova se poluchavat tia nestandartni imena na
direktorii.

--JS