Re: lug-bg: flame wars

  • Subject: Re: lug-bg: flame wars
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Sun, 28 Nov 1999 04:05:29 +0200 (EET)

On Sat, 27 Nov 1999, Cvetan Ivanov wrote:

> [...]
> da zapochnem nov flame war :), a imenno:
>
> Ako neshtata produljavat taka, kolkoto i da e glupavo, po-dobre shte e
> da se napravqt 2-3 mailing lista i vseki da chete kakvoto mu haresva,
> shtoto sigurno veche 50 dushi sa se otkazali da chetat zaradi
> minimalnoto kolichestvo smislena informaciq.
>
> po princip bih predlojil da ima slednite listove:
>
> 1. beginners-
> za nachinaeshti, bazovi konfiguracii, elementarna kirilica, etc.
>
> 2. tech-
> za po-seriozni problemi
>
> 3. lug-bg - za advocacy na OS, distros, seminari i prochie lakardii i

twa mi hareswa i na men, samo deto ot 3 mowem da mahnem "i prochie
lakardii i flaming" :))

> naistina mi e nepriqtno, no pri tova razvitie na subitiqta vuzmojniq
> izhod e tozi.
> sledvashtiq put kato polucha 100 bezumni suobshteniq za edin den, shte
> pusna dva mailing lista i shte se otteglq ot tuk, kolkoto i trudno da
> stava otpisvaneto.

da, chesto se poluchawa taka, no /dev/null mu e mqstoto za twa..

> drugiq variant e da se definira nqkakvo policy za lug-bg, v koeto da se
> kaje kakvo e prieto da se pishe, kakvo ne, koe sledva da se prehvurlq v
> lichna korespondenciq i etc., sled tova nqkoj da se napravi na moderator
> i da pravi zabelejki, i ako nqkoj ne go slusha - da si hodi. tova obache
> predpolaga sudejstvie ot strana na administratorite na lista.

Mislq che trqwa da ima moderator, i policy-to da se puska po wednuw na
wseki mesec ..(pone taka beshe w fido, trqwa da ima edno po-ranno msg ot
mene na tazi tema).. mislq che mowem da se pouchim ot minaloto i da wzemem
hubawi neshta ot nego -- t.e. fido..

> Molq, komentari i predlojeniq (ako ima) - na zezo@xxxxxxx
> Pri nalichie na rezultati shte gi obobshtq i shte gi postna
> Aako trugne nqkva diskusiq shte pusna edin mini-mailing list za celta.

mi, sorry, che puskam w lug-bg, ama  mislq che wse-oshte mqstoto na tazi
diskusiq e w lug-bg.. (za da se poluchi diskusiq (dokato nqma alternatiwno
mqsto))..

> p.s. tova pismo go planiram ot polovin godina, ama sega qvno mi e doshlo
> do ...

a puk az kato razbrah che nqma moderator se uchudih dosta..

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)