Re: lug-bg: flame wars

  • Subject: Re: lug-bg: flame wars
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Sun, 28 Nov 1999 05:24:31 +0200

Martin Spasov wrote:

> Mislq che trqwa da ima moderator, i policy-to da se puska po wednuw na
> wseki mesec ..(pone taka beshe w fido, trqwa da ima edno po-ranno msg ot
> mene na tazi tema).. mislq che mowem da se pouchim ot minaloto i da wzemem
> hubawi neshta ot nego -- t.e. fido..

 moderirane qvno nqma koj da se zahvane. ima i malko po-prosti
varianti. a za hubavite neshta - ima mnogo mesta, ot koito mojem da se
pouchim, za tova pochnah taq tema.

> mi, sorry, che puskam w lug-bg, ama  mislq che wse-oshte mqstoto na tazi
> diskusiq e w lug-bg.. (za da se poluchi diskusiq (dokato nqma alternatiwno
> mqsto))..

led dva-tri dena shte obobshtq kakvi mneniq sum poluchil i shte gi
postna, a sushto taka kakvo trqbva i moje (spored men) da se napravi,
sushto taka shte preveda nqkoe policy kolkoto da pochnem ot nqkude.
veche ima nqkoj idei po temata.

zezo