Re: lug-bg: LINUX djambure

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX djambure
  • From: g0g0@xxxxxxxx (George Akabaliev)
  • Date: Mon, 21 Feb 2000 04:59:56 -0500 (EST)

Towa pismo mnogo mi dopadna! Dobawiam i moite komentari.

Az ne 4e sym protiw, no ne wivdam smisyla ot podobni neshta.
Kakto i da organizirame edna oficialna organizacia, winagi shte
ima rykowodstwo, hora koito shte izraziawat mnenieto, taka da se
kave, na wsi4ki. Samo 4e kak shte se formira towa mnenie? S glasuwane li?
Glasuwaneto za kakwoto i da bilo s mnozinstwo se nari4a bolshewizym (ot
bolxshe (rus)), makar powe4eto hora dnes da go byrkat s demokraciata (3/4
mnozinstwo w dr. gyrcia). Taka
4e dori ako se formulirat ubeditelni pri4ini za syzdawane na
sdruvenie, az pak shte sym mnogo rezerwiran imenno zaradi towa, 4e mnogo
cenia li4nata swoboda.

> Problema e kak da ubedim obiknovennia 4ovek (ne geimyra) da
> izpozva Linux v ky6ti
> ili na rabotnoto miasto vmesto
> winboz. Az sym ubedil desetki hora, no tiahnoto mnenie e 4e e
> neobhodimo da se
> napravi slednoto:
>
> 1, 2 ,3 ,4 ...
>
> Za da se napravi tova edinstwenia na4in e da se pusne na6a
> Linux distribucia.
> Zatova neka da pomislim ne moje li da obedinim usiliata si
Edno wreme, w na4aloto oshte, towa beshe i edna ot ideite za da wyznikne
tozi list. Da se kirilizira i da se razprostraniawa.
Ako ima entusiasti za distribucia, predlagam im da se kazwa "BuLinux".

> jambure...
Move. W Stara Zagora naprawihme we4e dwe (s ne mnogo aktiwno u4astie ot
strana na list-members).

Gogo