Re: lug-bg: Linux (OpenSource) v darjavnite serveri

  • Subject: Re: lug-bg: Linux (OpenSource) v darjavnite serveri
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 21 Feb 2000 19:02:57 +0900

On Mon, Feb 21, 2000 at 09:57:42AM +0200, Ivaylo Toshev wrote:
|Ne ochakvah che shte se razrazi takava diskusia v grupata za vuprosnoto
|LINUX djambure, no kakto se vijda, poiaviavat se mnogo dobri idei :-)))
|Ako ima naviti da se pravi takuv site - to az moga da predostavia hostvane -
|bezplatno razbira se !
|No niakoi triabva da se navie da pishe WEB stranicite !

Predlagam ti slednoto:
Az shte napravia edin account na sdf.lonestar.org i shte zapochna da
pravia web stranica tam. Ti shte pusnesh mirror.

Ne sym nikakyv spec po web stranicite i shte pisha samo elementaren HTML i
sym gotov da priemam vsiakakvi kritiki i idei (v ramkite na vyzmoznostite
mi i svobodnoto mi vreme). Shte se rykovodia ot KISS principa (Keep It
Simple Stupid). Nikakvi Javi, Java Scriptove,.... i dr. podobni
izvrashtenia! ;)

Predlagam da postulirame neshtata taka: stranicata e prednaznachena za
predlozenia i idei za po-racionalno izpolzuvane na sredstvata na
bylgarskite danykoplatci za informacionni tehnologii. Ne mislia, che
triabva da se razglezdat samo Linux/BSD predlozenia, a vsiakakvi vkl.
komersialni.

--JS