Re: lug-bg: Radio tuner

  • Subject: Re: lug-bg: Radio tuner
  • From: pope@xxxxxxxxxx (Alex Pope)
  • Date: Wed, 24 May 2000 00:24:59 +0300 (EEST)

On Tue, 23 May 2000, Peter Georgiev wrote:

> Hiya again,
>
> Niakoi podkarval li e pod Linux radio tuner na Packard Bell
> Stava vapros za modula radio-aztech.o.

da, az imam tuner Packard Bell, podkaral sym go i vyrvi.

> Modula se zarezhda, polzva I/O koeto sam mu zadal i do tam.

na kartata ima jumper s koito se opredelia koi I/O port da polzva. po
default e 0x350, opitai da go setnesh na 0x358.
osven radio-aztech.o, se polzva i modula videodev.o, koito se zarejda
pyrvi - tova e obshtata poddryjka za audio/video capture i overlay
ustroistva i radio karti.
/dev/radio e link kym /dev/radio0, koito e character device s major number
81, minor number 64.

> Probval sam niakolko programi za radio tuner no zvuk niama li
> niama. Ako niakoi go e podkaral ili znae software pisan za tozi
> tuner neka prati HOWTO/URL.

polzvam gtk-fmradio (zabravih url-a, moje da se nameri na freshmeat,
estestveno ti triabva i gtk), a kato conzolen variant fmtools
(http://www.exploits.org/v4l/fmtools.html).
pri men fm ima edna osobenost - ako volume nivoto e pod 25% nishto ne se
chuva.

> CYALLAP Pesho
HTH
pope