Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)

  • Subject: Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 30 May 2000 22:43:14 +0900

On Tue, May 30, 2000 at 10:43:45AM +0000, Nikolaj Yourgandjiev wrote:
|Saglasen sam po tazi tochka. No spored mene tuka w bg wse oste ne sme dostignali
|towa niwo. Toest ne e natrupan dostatachno potencial za da se realizira towa.
|Taka kakto MS ne pojelaha da kirilizirat Win taka i edwa li sa tolkowa mnogo
|mestata kadeto izcqlo se razchita na Linux i to za seriozni nujdi za da mojesh da
|ubedish nqkoj ot golemite da dojdat sled kato predwaritelno e qsno, che
|razprostranenieto e wse oste slabo. Az naprimer mi bqha neobhodimi poweche ot 6
|meseca za da ubedq rakowodstwoto na zawoda da mahna NT-to. I uspeha che go mahnah
> [...]

Ajde oshte malko da kaza. Az ne sluchaino kazah za BAN ili niakoi
universitet. Tezi hora znaiat kak se praviat tezi neshta i nedej da si
mislish, che horata v BAN sa bogatashi i plashtat ludi pari. Ima edno
miasto v Druzba za koeto vinagi se namiraha trudno mesta - "Jolio
Curie". Mislia, che oshte ne e privatizirano i vinagi e polzuvano za
Konferencii, Simpoziumi,... Ima podobno miasto na Cigow Chark. Ima i
na oshte dooooosta mesta....

Taka che nedej da se uzasiavash ot tazi ideia. Iasno e, che situaciata
v Bg ne e kato v Dania i az ne kazvam drugo. Iasno e, che parite sa
kyt. Az mnogo dobre znam kolko e pensiata na maika mi. Obache podobni
meropriatia sa biznes i nachin za izkarvane na poveche pari, ako sa
dobre organizirani. Mnogo problemi shte ima, no az go napisah tova za
neshto kato super idealno pozelanie za v bydeshte. Izobshto ne sym
imal predvid, che niama smisyl i ot po-skromno meropriatie.

Ama ako niakoi si haresva obraza na nedospal i nebrysnat hacker i iska
da si ostane v takyv "chist" i nepokytnat vid "s mirizma na konska pot
i piknia", kakto kazvashe edin moi poznat(bog da go prosti), tova syshto
e glupavo.

--JS