Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)

  • Subject: Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolaj Yourgandjiev)
  • Date: Wed, 31 May 2000 05:41:31 +0000

Julian Stoev wrote:

> Ama ako niakoi si haresva obraza na nedospal i nebrysnat hacker i iska
> da si ostane v takyv "chist" i nepokytnat vid "s mirizma na konska pot
> i piknia", kakto kazvashe edin moi poznat(bog da go prosti), tova syshto
> e glupavo.

Dobre. Haide da ne pochwame pak glupawi sporowe tuka. No obarni wnimanie, che mnogo
tochno nqkoj kaza che kolkoto i da e zapalen ne bi mogal da otdeli 50 lewa za hotel
da prisastwa na takowa meropriqtie. Edinstwenno ako ima nqkoj da mu go plati. To est
da go komandirowa kakto az se uredih za taq sresta. No pak powtarqm, w bg linuxa wse
oste e na lubitelski nachala i entusiazam. Oste ne e dostatachno komersializiran.
Zastoto edin direktor na firma, zawod ili kakwoto i da e bi dal pari za MS produkti
no kato mu kajesh che edi koe si prawi sastite nesta dori po-dobre toj zapochwa da te
gleda dosta podozritelno. Ima oste mnogo rabota da se swarshi taka da se kaje po
mesta. Wseki trqbwa da reklamira Linux sred poznati, priqteli, okolni i t.n. I sled
kato se natrupa kritichna masa fenowe edwa togawa mojem da goworim za po-mastabni
meropriqtiq. Taka se prawqt (spored men) rewoluciite kogato si beden.

> Ajde oshte malko da kaza. Az ne sluchaino kazah za BAN ili niakoi
> universitet. Tezi hora znaiat kak se praviat tezi neshta i nedej da si
> mislish, che horata v BAN sa bogatashi i plashtat ludi pari.

Ne. Az mnogo dobre znam kak stoqt nestata w bg. Tuk sas um ne mojesh da izkarash za
hlqb, a da ne goworim za bogatstwo (oswen ako ne izpolzwash uma si za dalaweri i tem
podobni, no sas nauka ...). Ne sam si i pomislql che nqkoj bogatash raboti w BAN ili
uniwersitet. Makar che ste e chudesno da e taka. No aide stiga che pak otiwame w
posoka na mechtite.