Re: lug-bg: Project offer

  • Subject: Re: lug-bg: Project offer
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Fri, 2 Jun 2000 09:22:57 +0200

Purvo iskam da kaja che predlojenieto ne e losho.
Viarno e che zaplatata  ne e v gornia krai na stalbicata,
no ne e i losha (osobeno ako $150-200 sa sled danacite :)).
Plius se kazva che kvartirata e osigurena (okolo $300 na mesec).

Tova za $1100 na den e viarno, ama s malki ugovorki:
ne stava vapros za programist naet na rabota, a za
svoboden kontraktor (t.e. kogato programista e na
svobodna praktika i skliuchi dogovor s klient za
napravata na niakoi proekt.). Estestveno kontraktora si
poema zadaljenieto da izpulni proekta v daden srok i
s opredeleno kachestvo (nikoi nikomu ne plashta $1100 da
protaka na dulgo i shiroko.). Cenata na chas se opredelia na
bazata na burzinata s koiato daden proekt moje da bude
svurshen. Po zakon tuk v Dania, se plashta za 35 chasa na
sedmica. Pri po-neopitni programisti estestveno cenata na
chas pada.
Plius tova se plashtat neustoiki za nespazen srok,
nespazeno kachestvo (klienta si ima QA).
Gornoto go znam poneje v momenta sme naeli vanshna
konstultacionna firma (okolo 40 injenera). Nie plashtame $17000 za
vseki injener zaet v proekta, na mesec. No te se baviat sas
6 meseca i v poslednite 6 meseca i lev ne sa vidiali ot nas.
Injenerite obache ot firmata si poluchavat tiahnata zaplata
koiato e mejdu $4000 i $6000 na mesec (v zavisimost koi
kolko staj i opit ima). $4000 i $6000 sa predi danacite, koito
kato procent sa po-visoki za po-visoki zaplati.

I oshte - nikoi ne naema programisti po telefona.
Obiknoveno biznes se pravi s hora koito poznavash.
S techenie na vremeto i zaplatata ti raste i povech
poruchki poluchavash.

Taka che kato cialo - ne e  losho predlojenieto.

Koito se naeme - na dobur chas.

 Svetoslav Nikolov
 Dept. of Information Technology
 Build. 344, room 209