Re: lug-bg: Project offer

  • Subject: Re: lug-bg: Project offer
  • From: Plamen.Neykov@xxxxxxxxx (Plamen Neykov)
  • Date: Sat, 03 Jun 2000 17:27:33 GMT

OK, situaciata za postoianno naznacheni e naistina razlichna.
Firmata w koiato rabotia naznachava programisti tukosto zawurshili
universiteta
na postoianna rabota sus slednite zaplati:
W Frankfurt okolo 75000DM na godina ili 6200 na mesec ($3100)
W Londoin okolo 30000L na godina ili 2500L na mesec(7750DM ili $3875).

Kato towa sa naistina dolnite granici, za opitni programiosti
zaplatite stigat do 90000L na godina.
W germania ostawa sled danaci okolo polowinata ot mesechnata zaplata
... :-(((
A puk London e uzhasno skup za zhiveene ... :-(((

Plamen

Am 02.06.00, 08:22:57, schrieb Svetoslav Nikolov <sn@xxxxxxxxx> zum
Thema Re: lug-bg: Project offer: