Re: AW: lug-bg: scp za windows

  • Subject: Re: AW: lug-bg: scp za windows
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Thu, 22 Jun 2000 02:27:08 -0700

Moja greshka, izvinjavaj. Ne mozhesh, razbira se, da si vidish localen Windows djal, osven ako ne si v Linux i toj ne e montiran tam. Inache prez Windows mozhesh da kopirash s mc file-ove mezhdu dve otdalecheni Linux mashini, no tova ne e koeto ti trjabva. Hubavoto na mc server-a e, che njamash nuzhda ot instalirane na klient.

Vsyshtnost mc ima osven 'FTP Link' i 'Network Link'. Ne bi li bilo vyzmozhno sled kato si se vyrzal kym Linux s putty, da si vidish ottam Windows djala, chrez smbclient, da rechem?

Petko

--

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.