Re: lug-bg: DVB Internet ???!

  • Subject: Re: lug-bg: DVB Internet ???!
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Fri, 23 Jun 2000 05:00:38 -0700

Az im hodja vseki den na site-a, ponezhe izvadiha tri ili chetiri versii minalija mesec, i mi pravi vpechatlenie, che edinstveno za Pent@NET ima driver-i za Linux, t.e. ako iskash MPEG, shte mozhesh da si go pusnesh samo pod Windows.

>H m`jp` edm` g`aekefj` g` EON - rnb` e m`h-qj`o`m`r` sqksc` jnrn qzl bhfd`k.
>Opeg on-cnkl` w`qr nr bpelern Dial-Up-a lh e on-azpg nr rnb` mednp`gslemhe
>m`pewemn EON, ozj d` me cnbnphle we onme 2 dmh qedlhwmn bznaye me p`anrh...

:))) Tova si e vjarno. Vseki den trjabva da otgovarjam pred shefa si zashto ne raboti kakto trjabva, a az sym sistemen administrator samo mezhdu drugoto, dori ne mi plashtat za tova.

Eto kakvo sym ustanovil:

1. Submit na HTML forms pochti nikoga ne raboti. Poluchavash syobshtenie: 'Next Hop Connection Failed'. Takova drugade ne sym vizhdal. Taka pratih trite ednakvi pisma do grupata, a pyk ne pratih drugi, ponezhe gi smjatah za prateni.

2. Pri download FTP transfera raboti mnogo po-zle ot HTTP. Sled kato hodih vchera da cheta za WebDAV, tova veche ne mi se vizhda tolkova iznenadvashto. Ot druga strana ne e mnogo podhodjasht za web browse zaradi zakysnenieto (lag).

3. Ima site-ove, s koito raboti dobre, i takiva, s koito dava problemi. Naprimer s www.tucows.com ima mnogo dobra skorost, verojatno zashtoto e v Germanija. Problemite chesto idvat ottam, che paketite sys zajavkite minavat prez zapadnoto krajbrazhie na USA, prez iztochnoto, i ottam se vryshtat v Evropa, za da dostignat europeonline. Trjabva da si proverish routing-a na ISP-to si, ama poveche ot vednyzh, ponezhe toj e dinamichen i ti trjabva da syberesh poveche informacija.

Naj-dobyr mi se vizhda varianta (za Windows client-ite v mrezhata) browser-yt da ne polzva proxy-to, a da imash instalirani Go!Zilla ili Download Accelerator, koito sa nastroeni s proxy-to. Po tozi nachin download-vam sys skorost 5-20 pyti po-byrza ot nazemnata. Strannoto e, che pri njakoi site-ove sled slagane na proxyto 'Resume supported' se prevryshta v 'Resume Not Supported'. Nalozhi se da pravja golemi fokusi, za da izteglja stress test-a na Diablo II.

Petko

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.