Re: Re[2]: lug-bg: DVB Internet ???!

  • Subject: Re: Re[2]: lug-bg: DVB Internet ???!
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Mon, 26 Jun 2000 06:45:40 -0700 (PDT)

gledai sega : !!
az ot towa pismo nishto ne razbrah po niakolko
pri4ini:
1. niama kirilica i mi se gubiat nacionalnite pasaji.
2.ne razbrah koi kakwo pita i koi kakwo otgowaria
3.w edno malko prozor4e s mnogo drebni bukwi sam go
otworil towa pismo :-))

neshtata stoiat po malko po drug na4in.neznam koia
4ast ot pismoto 4iia e i shte otgowariam w redowete.
purvo:tazi karta osnowno e prawena za windows i ne e
losho da ia pusnesh pod win da raboti za da vidish ,4e
raboti dobre i ne e defectna ,koeto ne e riadko
iawlenie.Sled kato se uwerish ,4e raboti dobre pod win
zapo4ni s izpalneniata pod linux.kriteria za towa ,4e
ti si sburkal neshto w nastroikite shte ti bude
dobrata rabota pod windows ,koiato si nabliudawal sas
sushtata karta.sega prodaljawam da otgowariam nadolu:

--- Pavel Milev <milev_@xxxxxx> wrote:

> kartata !!

NAI VAJNOTO E DOBRE NASTROENA 4INIA  !!! Tozi moment
vaobshte ne e za podceniavane.Za po-ve4e info pitai na
private.

> vsichko bachka ok.

win NT ne raboti dobre s tezi karti - pak kazwam
kartite po default sa za win9x,a pak TechnoTrend za
men opredeleno ne e vodeshtata karta v DVB kartite.Tia
ima 4 galvni procesa(PID-a,cikula,modula ili kwoto tam
iskash) i za wseki ot tiah po 12 vatreshni. skorostta
ti se deli mejdu 4etirite glavni,a pod linux ne mojesh
da pusnesh po-ve4e ot edin glaven.a pod win mojesh !
drugite karti sa s edin glaven i neograni4en broi
vatreshni.

> http://linuxtv.org/dvb/Developer/siemens
> dvb-0.05.tar.gz,
> drivera
> ama net-a neshto se durpa.

vinagi instalirai poslednia driver,ako imash predishen
install purvo go deinstalirai ina4e stawa mazano.

> imam predvid)
> uspeshno),
> ne sum siguren dali

> CyberLogin.ini, v koito ima edin kup
> >>
> http://www.europeonline.com/broadband/info/faq1.htm

> , i sled tova nishto!

ako pusnesh kartata pod win tezi parametri niama da ti
se vidiat vaobshte stranni . Neshto ne vijdam sekciata
za MAC adresa na kartata.

> (194.177.32.6 - transponder

113 ne e transponder a edin ot PID-ovete EOL gi
nari4at s drugo ime - ne pomnia kak, no ti triabwa da
imash 4 takiwa 113,200,412 i ne pomnia koi oshte.

> 194.177.32.6.  Obache to
> nikakvi paketi.

zna4i ne e vazmojno proxyto i IP na servera s port
6000/8000 da sa edni i sashti ne sa ped men i ne gi
pomnia no na stranicata sa opisani dobre(bez rezervnia
transponder :->  )

> ( s po starite
> ideia

> @web.bg

> wpechatlenie slednoto:
> 6000 e za X-sa i maj ne mu e tuka

6000 opredeleno ne e za X-sa :-)) vapreki 4e e port,
koito se polzwa za dosta neshta

nadiawam se da sam bil polezen .
ako ima neshto koeto da ne mojesh da preborish ili te
marzi da pro4etesh celia help/FAQ na ezik ,koito ne ti
e mai4in - pishi.(poddurjam horata ,koito prevejdat
helpove ,vapreki ,4e niamam pre4ki v  angliiskia
-vremeto si e cenno i ne biwa da go propiliavame s
ezikowi razliki).Ako iskash i na private za da ne
tormozim grupata w slu4ai ,4e towa ne e interesno za
drugite.

georgi