Re[4]: lug-bg: DVB Internet ???!

  • Subject: Re[4]: lug-bg: DVB Internet ???!
  • From: milev_@xxxxxx (Pavel Milev)
  • Date: Mon, 26 Jun 2000 17:18:56 +0200

Hello Gggg,

ïîíåäåëíèê, 26 Þíè 2000, you wrote:

gg> gledai sega : !!
gg> az ot towa pismo nishto ne razbrah po niakolko
gg> pri4ini:
gg> 1. niama kirilica i mi se gubiat nacionalnite pasaji.
gg> 2.ne razbrah koi kakwo pita i koi kakwo otgowaria
gg> 3.w edno malko prozor4e s mnogo drebni bukwi sam go
gg> otworil towa pismo :-))

gg> neshtata stoiat po malko po drug na4in.neznam koia
gg> 4ast ot pismoto 4iia e i shte otgowariam w redowete.
gg> purvo:tazi karta osnowno e prawena za windows i ne e
gg> losho da ia pusnesh pod win da raboti za da vidish ,4e
gg> raboti dobre i ne e defectna ,koeto ne e riadko
gg> iawlenie.Sled kato se uwerish ,4e raboti dobre pod win
gg> zapo4ni s izpalneniata pod linux.kriteria za towa ,4e
gg> ti si sburkal neshto w nastroikite shte ti bude
gg> dobrata rabota pod windows ,koiato si nabliudawal sas
gg> sushtata karta.sega prodaljawam da otgowariam nadolu:

gg> --- Pavel Milev <milev @web.bg> wrote:
> [...]

gg> NAI VAJNOTO E DOBRE NASTROENA 4INIA  !!! Tozi moment
gg> vaobshte ne e za podceniavane.Za po-ve4e info pitai na
gg> private.

gg> win NT ne raboti dobre s tezi karti - pak kazwam
gg> kartite po default sa za win9x,a pak TechnoTrend za
gg> men opredeleno ne e vodeshtata karta v DVB kartite.Tia
gg> ima 4 galvni procesa(PID-a,cikula,modula ili kwoto tam
gg> iskash) i za wseki ot tiah po 12 vatreshni. skorostta
gg> ti se deli mejdu 4etirite glavni,a pod linux ne mojesh
gg> da pusnesh po-ve4e ot edin glaven.a pod win mojesh !
gg> drugite karti sa s edin glaven i neograni4en broi
gg> vatreshni.

gg> vinagi instalirai poslednia driver,ako imash predishen
gg> install purvo go deinstalirai ina4e stawa mazano.

gg> ako pusnesh kartata pod win tezi parametri niama da ti
gg> se vidiat vaobshte stranni . Neshto ne vijdam sekciata
gg> za MAC adresa na kartata.

gg> 113 ne e transponder a edin ot PID-ovete EOL gi
gg> nari4at s drugo ime - ne pomnia kak, no ti triabwa da
gg> imash 4 takiwa 113,200,412 i ne pomnia koi oshte.

gg> zna4i ne e vazmojno proxyto i IP na servera s port
gg> 6000/8000 da sa edni i sashti ne sa ped men i ne gi
gg> pomnia no na stranicata sa opisani dobre(bez rezervnia
transponder :->>  )

gg> 6000 opredeleno ne e za X-sa :-)) vapreki 4e e port,
gg> koito se polzwa za dosta neshta

gg> nadiawam se da sam bil polezen .
gg> ako ima neshto koeto da ne mojesh da preborish ili te
gg> marzi da pro4etesh celia help/FAQ na ezik ,koito ne ti
gg> e mai4in - pishi.(poddurjam horata ,koito prevejdat
gg> helpove ,vapreki ,4e niamam pre4ki v  angliiskia
gg> -vremeto si e cenno i ne biwa da go propiliavame s
gg> ezikowi razliki).Ako iskash i na private za da ne
gg> tormozim grupata w slu4ai ,4e towa ne e interesno za
gg> drugite.

gg> georgi

gg> Do You Yahoo!?
gg> Get Yahoo! Mail - Free email you can access from anywhere!
gg> http://mail.yahoo.com/
gg> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
gg> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

bah maaaamu az go pisah na latinica     :)))
problema mi beshe che se opitvam da polzvam CyberLogin

v kraina smetka podkarah gadta sus dvbd

10x !!!

Best regards,
 Pavel                            mailto:milev_@xxxxxx