Re: lug-bg: DVB Internet ???!

  • Subject: Re: lug-bg: DVB Internet ???!
  • From: mano@xxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Mon, 26 Jun 2000 18:20:07 +0300 (EEST)

On Fri, 23 Jun 2000, gggg ggg wrote:

> Bori4kaneto shte ti doide s 4iniata ,a ne s kartata !!

> Pentamedia imat neshto skapano waw softwareto za linux
> - zabiwa .

> pri parvite stupki s DVB kartite skorostta stigashe
> okolo 130kbytes/sek za proces ( super a? :-> )sega se
> dwiji okolo 50-60kbytes/sek (pak ne e zle).
> Toto kazwa 4e prez po-goliamata 4ast ne mu warvi - pri
> men niama takiwa neshta.Daje edna ot kartite e na
> Win98 s niakwo smotano proxy pod WIN i spira da warvi
> samo ako WIN neshto blokira,drugata e na linux - N.P.
> kartite sa Skymedia 200.
> [...]
Az ne bih si kupil takava chinia.
Ot niakolko meseca se govori a i ot niakolko dni se praviat probi za
premahvane na login scripta kym Europe Online.
Tova shte reche che ne mojesh da zakachish proxy kym nego i shte se
logvash s IE4 (or later) Netscape 4 (or later) i samo pres tozi brouser
shte ti raboti accountcheto.
T.e. niama da mojesh da zakachish 2 ili poveche pc-ta :))
Pomislete

mano