Re: lug-bg: DVBD Filters

  • Subject: Re: lug-bg: DVBD Filters
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Tue, 27 Jun 2000 16:27:28 -0700 (PDT)

Ne sa PIDs!
oh mnogo e dulgo - shte kaja w reziume:
purvo moiat conf. ne e to4no takuw,pak i ti si
otriazal nepulna 4ast ot nego i ne moga sas 100%
sigurnost da opredelia dali e FQ filterina ili e MAC
adres filteringa,ako e MAC adresa mu triabwat oshte 3
sekcii,osven ako towa ne e Pentamedia -obiasniawah w
predishni pisma za neia i razlikite i s drugite karti.
moje bi po-we4eto znaiat teoriata na DVB i shte gi
oteg4a malko -sorry.
shemata e slednata: predstawiash si ,4e prez tazi
twoia 4inia preminawat okolo 200 programi edna ot
koito e internet,kogato ti naprawish zaiawka kam
tiahnoto proksi,te ti generirat neobhodimia
informacionen paket,modulirat go do 11GHz i go
razprashtat ,kato paketa prednazna4en za teb se
polu4awa waw wsi4ki komputri po sweta (evropa),koito
polzwat uslugata "internet on the sky" na ASTRA.Zna4i
twoiat paket,koito si zaiawil po zemia zaedno s oshte
okolo 100-200 televizionni programi,koito ima na
saotwetnia transponder stigat do wsi4ki komputri
wkliu4itelno i twoai ,twoiata karta izriazwa wsi4ki
televizii i nenujn i internet paketi i ostavia samo
twoia- pod4ertawam,4e kartata ti priema wsi4ki paketi
i izriazva nenujnite ,a ne polu4ava samo neobhodimite
i paketi.
Tuk wednaga shte doide waprosa za PROMISCOUS MODE -
powiarwaite ne e wazmojen! Probwal sam :-)) ne e
wazmojen poradi filteringa i adresaciata, za koito
pitash w pismoto si.Vapreki ,4e ima wse pak wrati4ka.
Ima dwa na4ina na adresacia - star i nov.staria, koito
polzwa TV-5/PAL/NTS_xx - ne pomnia kak se kazwashe i
novia koito polzwa MAC adresi (MAC adresite niamat
nishto obshto s MACINTOSH - abreviaturata e druga).
sajaliavam ,4e ne moga da vi narisuvam kriwata na
staria vid kodirane ,koito e na waorujenie w 90% ot
televizionnite programi, no obshto wzeto tia ima 4
chasti- purwata e amplitudna -5 voltova,markirashta
na4aloto na paketa,vtorata e bysis - neshto kato
adresacia - fazovo modulirana,3-tata e samia paket
moje da bude 4estotno ili fazovo modulirani poslednata
e neshto kato stop bit.Dano ne vi zatormozwam s tezi
termini.....abe shtom az go razbiram :-)) - vse pak
u4a medicina :-))
Novia na4in na kodirane izpolzwa unikalni MAC adresi
sas smesena modulcia- PLA(ili PLS).
sega za izriazvaneto na nenujnite ti paketi e
neobhodim filtering ,i tuk zawisi ot na4ina na
kodirane koi imenno filterin shte se polzwa - v
slu4aia se polzwa MAC.Astra sa sravnitelno moderna
kompania za da si gi pozvoli.
zna4i s dwe dumi ,shtoto i az we4e ne izdurjam da
obiasniawam: tezi "bazikni" ti opredeliat normalnoto
sastoianie na wruzkata  i razpoznawaneto na paketite !

of ne moga po-ve4e ako iskash oshte info dai da ti
obiasnia po telefona ,shtoto tuka me zaboliaha racete
da govoria.

georgi

P.S. moje da sam sgreshil niakoi podrobnosti , no towa
e principa,tezi teoreti4ni zanimania sa mi malko
po-nazad w minaloto i sam gi pozabravil neshtata, pak
i sega e sriad nosht.