Re[2]: lug-bg: DVBD Filters

  • Subject: Re[2]: lug-bg: DVBD Filters
  • From: milev_@xxxxxx (Pavel Milev)
  • Date: Thu, 29 Jun 2000 13:26:24 +0200

Hello Gggg,

ñðÿäà, 28 Þíè 2000, you wrote:

gg> Ne sa PIDs!
gg> oh mnogo e dulgo - shte kaja w reziume:
gg> purvo moiat conf. ne e to4no takuw,pak i ti si
gg> otriazal nepulna 4ast ot nego i ne moga sas 100%
gg> sigurnost da opredelia dali e FQ filterina ili e MAC
gg> adres filteringa,ako e MAC adresa mu triabwat oshte 3
gg> sekcii,osven ako towa ne e Pentamedia -obiasniawah w
gg> predishni pisma za neia i razlikite i s drugite karti.
gg> moje bi po-we4eto znaiat teoriata na DVB i shte gi
gg> oteg4a malko -sorry.
gg> shemata e slednata: predstawiash si ,4e prez tazi
gg> twoia 4inia preminawat okolo 200 programi edna ot
gg> koito e internet,kogato ti naprawish zaiawka kam
gg> tiahnoto proksi,te ti generirat neobhodimia
gg> informacionen paket,modulirat go do 11GHz i go
gg> razprashtat ,kato paketa prednazna4en za teb se
gg> polu4awa waw wsi4ki komputri po sweta (evropa),koito
gg> polzwat uslugata "internet on the sky" na ASTRA.Zna4i
gg> twoiat paket,koito si zaiawil po zemia zaedno s oshte
gg> okolo 100-200 televizionni programi,koito ima na
gg> saotwetnia transponder stigat do wsi4ki komputri
gg> wkliu4itelno i twoai ,twoiata karta izriazwa wsi4ki
gg> televizii i nenujn i internet paketi i ostavia samo
gg> twoia- pod4ertawam,4e kartata ti priema wsi4ki paketi
gg> i izriazva nenujnite ,a ne polu4ava samo neobhodimite
gg> i paketi.
gg> Tuk wednaga shte doide waprosa za PROMISCOUS MODE -
gg> powiarwaite ne e wazmojen! Probwal sam :-)) ne e
gg> wazmojen poradi filteringa i adresaciata, za koito
gg> pitash w pismoto si.Vapreki ,4e ima wse pak wrati4ka.
gg> Ima dwa na4ina na adresacia - star i nov.staria, koito
gg> polzwa TV-5/PAL/NTS_xx - ne pomnia kak se kazwashe i
gg> novia koito polzwa MAC adresi (MAC adresite niamat
gg> nishto obshto s MACINTOSH - abreviaturata e druga).
gg> sajaliavam ,4e ne moga da vi narisuvam kriwata na
gg> staria vid kodirane ,koito e na waorujenie w 90% ot
gg> televizionnite programi, no obshto wzeto tia ima 4
gg> chasti- purwata e amplitudna -5 voltova,markirashta
gg> na4aloto na paketa,vtorata e bysis - neshto kato
gg> adresacia - fazovo modulirana,3-tata e samia paket
gg> moje da bude 4estotno ili fazovo modulirani poslednata
gg> e neshto kato stop bit.Dano ne vi zatormozwam s tezi
gg> termini.....abe shtom az go razbiram :-)) - vse pak
gg> u4a medicina :-))
gg> Novia na4in na kodirane izpolzwa unikalni MAC adresi
gg> sas smesena modulcia- PLA(ili PLS).
gg> sega za izriazvaneto na nenujnite ti paketi e
gg> neobhodim filtering ,i tuk zawisi ot na4ina na
gg> kodirane koi imenno filterin shte se polzwa - v
gg> slu4aia se polzwa MAC.Astra sa sravnitelno moderna
gg> kompania za da si gi pozvoli.
gg> zna4i s dwe dumi ,shtoto i az we4e ne izdurjam da
gg> obiasniawam: tezi "bazikni" ti opredeliat normalnoto
gg> sastoianie na wruzkata  i razpoznawaneto na paketite !

gg> of ne moga po-ve4e ako iskash oshte info dai da ti
gg> obiasnia po telefona ,shtoto tuka me zaboliaha racete
gg> da govoria.

gg> georgi

gg> P.S. moje da sam sgreshil niakoi podrobnosti , no towa
gg> e principa,tezi teoreti4ni zanimania sa mi malko
gg> po-nazad w minaloto i sam gi pozabravil neshtata, pak
gg> i sega e sriad nosht.

gg> ==================================================================

gg> __________________________________________________
gg> Do You Yahoo!?
gg> Get Yahoo! Mail - Free email you can access from anywhere!
gg> http://mail.yahoo.com/
gg> ==================================================================
gg> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
gg> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

Heh :)
10x za izcherpatelntoto info man !
Ama malko si se otklonil ot temata ! :)))
Jasno mi e che chinijata gulta vsichko deto idva ot nebeto i triabva
da se filtrira.
Vuprosut mi beshe koi filter da se izpolzva, i ako imam izbor
koi e nai-dobre da izpolzvam.

... naprimer :

imam ogromnoto jelanie vuv :

 # filter_2 786 01:00:5E:01:0A:01 31

reda da si napisha MAC-:)))INTOSH- addresa na DVB katrata (TechnoTrend)
ama  tva "31" nakraia neznam kakvo e.

Best regards,
 Pavel                            mailto:milev_@xxxxxx