Re: lug-bg: satelit + squid connect

  • Subject: Re: lug-bg: satelit + squid connect
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Sat, 1 Jul 2000 19:19:06 -0700 (PDT)

edin priatel ia beshe zaka4il kato modem i w momenta ,
v koito tia padne edin skript restartira i smenia
transpondera.Toi twardi ,4e otkakto ia e naprawil taka
ne ia e poglejdal, a negowata nazemna e 28800bps i toi
prekarwa wsi4ko prez 4iniata.
Vse se kania da otida da vidia kakwo to4no e naprawil
i da sveda do znanieto na ALL izpadnali w nujda jertwi
na EON :-))

georgi