Re: lug-bg: satelit + squid connect

  • Subject: Re: lug-bg: satelit + squid connect
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Sun, 02 Jul 2000 02:53:26 -0700

Da, tvoja source me interesuva i ti blagodarja predvaritelno. Az bjah predvidil samo dve vyzmozhnosti - otkaz na satelitnata i otkaz na nazemnata vryzka, tyj che sled kato ne polucha otgovor na ping-a do proxy-to na eon, ping-vam gateway-a na nazemnija ISP, za da ustanovja prichinata. Zapisite pokazaha, che nazemnata mi linija se dyni dosta po-chesto, zatuj ne im se syrdja mnogo-mnogo na eon.

Da kazha oshte neshto v tjahna zashtita. Za edna brojka ne uspjah v ramkite na edno denonoshtie da smykna Mandrake 7.1 (obshto 1 GB) sled kato otkrih edin mnogo silen datski mirror s HTTP (Apache 1.3.0). Smykvah okolo 1.2 MB/min. Prosto harddisk-a mi ne izdyrzha radostta. Skorostta mozhe bi ne vpechatljava vsichi, ta shte dobavja, che nazemnata linija e ogranichena na 14400 bps (da, za cjalata mrezha) i pozhizneno ne bih uspjal da se spravja, ponezhe vryzkata ne e i nikak stabilna na vsichkoto otgore. Tyj che ako chovek e s mnogo bavna vryzka, a mu se 'nalaga' da download-va chesto i po mnogo, ima njakakyv smisyl da si turi chinija.

Petko

--

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.