Re: lug-bg: satelit + squid connect

  • Subject: Re: lug-bg: satelit + squid connect
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Sun, 2 Jul 2000 11:00:26 -0700 (PDT)

ami az oswen da trugna da nastroiwam 4inii nasam natam
drugo ne vijdam ;-)
pri men warwi idealno , no pak za smetka na towa
otwreme navreme logina zabrawia ,4e e lognat .no
kogato e deistwitelno lognat pod 5k/sek ne sam padal -
ne goworia za bawnite sites.
vij sega Mano: ako iskash dai na priwate ili po ICQ
ili de da znam po kwo da se opitame da naprawim wsi4ko
nanowo.Abe az imam pat kam Plovdiv,moje da mi hrumne
da doida i do pazardjik... ;-)

georgi