Re: lug-bg: radiusd - sega da obiasnia dokrai :)

  • Subject: Re: lug-bg: radiusd - sega da obiasnia dokrai :)
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Thu, 10 Aug 2000 06:38:15 -0700

On Thu, 10 Aug 2000 11:27:40   Petko Alov wrote:

>Glupavo, glupavo, ama kato byah svarzochnik v BNA v
>doistoricheskite vremena, chudesno slushahme radio po
>par excelance "leased line" na polevite telefoni... E, tam i
>hardware na samite aparati pomagashe,  i liniyata beshe
>vazdushna... no znaesh li kakva e v BTC?

Eh, spomeni... I az sym opyval takiva linii v kazarmata, i az sym se iznenadval da chuja radio po tjah. Naistina, imenno zashtoto ne sa koaksialni (ekranirani), te dejastvat kato anteni, a telefonyt - kato demodulator. Razbira se, tova e vyzmozhno samo za amplitudna modulacija. Ne syshtestvuva verojatnost da chuesh FM stancija, inducirana v kabela.

>Vizh, tuk ne sam savsem nayasno, no samata
>technologiya na izgrazhdane na LL ne izklyuchva li
>vsyakakvi HW zashtiti na centralite ot vaprosnata liniya?

I az se zachudih ima li, ili njama predpaziteli po naetite linii. Te polzvat centralite samo kato sgradi, bez da izpolzvat komutiruemata tehnika, t.e. spokojno mozhe i da njamat, no ako priemat za vyzmozhno da proteche nedopustimo visok tok, mozhe pyk vyv vsjaka centrala linijata da minava i prez predpazitel. Te shte im zashtitjat kabelite ot izgarjane, tyj kato, kakto veche kazah, tehnikata na klientite ne biha mogli da zashtitjat.

Petko

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.