Re: lug-bg: radiusd - sega da obiasnia dokrai :)

  • Subject: Re: lug-bg: radiusd - sega da obiasnia dokrai :)
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Thu, 10 Aug 2000 18:33:55 -0700 (PDT)

> Losho, che nqma da stane swqstno PPP. Maj
> shte imam malki
> problemi s routing-a ... ;)

Ne wivdam kakyw shte e problema s routing-a ? Az
lichno sym puskal takyw tip naeta liniq s normalni
modemi bez wyzmovnost za revim naeta liniq kato w
ediniqt kraj beshe napraweno sled kato dropne da se
probwa da se wyrve otnowo. Poneve ne e hubawo modema
da nabira da kavem cqla nosht , a da nqma koj da mu
otgowori bqha napraweni i nqkoi dopylneniq.
> I wypreki towa, dyrva da otbeleva, che sym chuwal po
> naetata shumowe
> (ponqkoga dave radio) i, kolkoto i glupawo da mi
> zwuchi na men specialno,
> edin BTK-rski tehnik mi go obqsnqwashe s indukciq
> ... neshto, koeto pri
> takiwa napreveniq mi zwuchi nqkak stranno ... makar
> che kato se zamisli
> chowek, w edin trilentow kabel bez koaksialna
> "struktura" ...
Towa e napylno normalno za BTK wse pak, kak smqtash
shte raboti tozi kabel kojto na nqkoi mesta e slagan
da kavem predi 20-30 godini i ima za izolaciq samo
edna hartiq koqto kogato se namokrqt shahtite stawa do
nqkyde i dobyr prowodnik.
> Phreak ?! Ti taka li narichash chowek, kojto ti
> puska golqmo (naprimer
> mrevowo) naprevenie po telefonnata liniq ? Za twoq
> informaciq, w powecheto
> centrali ima predpaziteli, koito, TMK, predpazwat ot
> podobni gluposti.
Towa e taka no toj move i da e imal w prewid i neshto
drugo, ami ako pusna edno TXO (generator na wisoka
chestota) po liniqta za syshtata cel. Zashtoto s
wisokoto naprevenie, ako ti e ot nowite kutii
dupleksnata shte si ostanesh za dylgo bez telefon naj
malkoto, zashtoto kato dojdat i widqt ot kakwo ti e
izgorqla, move i da se opitat da te sankcionirat.
> sys stariqt mi wytreshen Rockwell 14.4, kojto
> otkazwashe da priema kakwito
> i da e komandi i/ili danni, koeto, razbira se, me
> karashe da zatwarqm
> liniqta s magnit (glupawo, no efektiwno) ili kato
Towa naj weroqtno si ostatchno namagnitwane w releto i
e gadno no sled kato spresh toka w modema se oprawq
sled malyk period ot wreme, no modema e bil s golemite
releta i ne e za komputara ti :)

Vanka.