Re: lug-bg: IRC-kanal

  • Subject: Re: lug-bg: IRC-kanal
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Thu, 14 Sep 2000 00:47:07 +0300

Hi,
I az loshi raboti chuwam za toq kanal naposledyk, ot nqkolko razlichni
choweka, a sega i ti.
Na wremeto werno mojeshe chowek da nameri help tam, ama sq neshto ne
stawa.

Wyzmojno li e da ne si bil dostatychno nastoqtelen ili da ne si ocelil
podhodqshtoto wreme na denonoshtieto ili neshto takowa.

Boyan