Re: lug-bg: IRC-kanal

  • Subject: Re: lug-bg: IRC-kanal
  • From: lists@xxxxxxxxxx (Maillists subscriber)
  • Date: Thu, 14 Sep 2000 10:13:11 +0300 (EEST)

>Hi,
>I az loshi raboti chuwam za toq kanal naposledyk, ot nqkolko razlichni
>choweka, a sega i ti.
>Na wremeto werno mojeshe chowek da nameri help tam, ama sq neshto ne
>stawa.

Navremeto da, zatova kazah "nauchil" ... , no sega i az ne vlizam tam.
Dokolkoto znam kanala oste se dyrzi ot stari chlenove na lug-bg.
Spored men si e hubav i populiaren, no triabva da se
zategne disciplinata na kanala ... a ne lapertiite da si
vikat gadzetata tam i da se praviat na "myze" pred ostanalite ...
t.e. - "vizte kolko zeni po irc me haresvat..." :) .
Tova niama nisto losho, no da go praviat na private :)

Lesno moze da se zategne disciplinata :)

Spored men ne se pryskaite na mnogo irc serveri, a UNIbg
kolkoto i da vi e protivna e nai-populiarna v bg, vsichki
"kisnete" na neia ;) obiavete ia za glavna mreza i si
opredelete kanal, no kanal se pravi s godini ... taka, che
ne ochakvaite chudesa, pak ste si hodite na #linuxhelp :)
Izvinete me za pesimizma, no togava baih s nick "MAPC" i dvamata
s freeman ot stara zagora biahme poslednite mohikani na #lug-bg i
v kraina smetka se premestihme na #linuxhelp, :) skuchno e kogato
sme malko, a i se gubi ideiata.

Zadaite si vyprosa zasto vypreki irc , tozi forum prodylzava da
narastva ... :) - zastoto, koito ima znania niama vreme da
stoi na irc postoianno, a oste po-malko ste mu e do obiasnenie,
za kakvo sluzi "vi" i kak taka moze da se startira i pod
X i pod consoles :) , kakto na men mi se nalozi vchera :)

To mnogo dylgo pismo stanalo :) sigurno ima mnogo gluposti vytre ...

S uvazenie
beezdi@xxxxxxxxxxxxxx