  • Subject: Re: lug-bg: IRC-kanal
  • From: mano@xxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Thu, 14 Sep 2000 10:54:45 +0300 (EEST)

> Navremeto da, zatova kazah "nauchil" ... , no sega i az ne vlizam tam.
> Dokolkoto znam kanala oste se dyrzi ot stari chlenove na lug-bg.
> Spored men si e hubav i populiaren, no triabva da se
> zategne disciplinata na kanala ... a ne lapertiite da si
> vikat gadzetata tam i da se praviat na "myze" pred ostanalite ...
> t.e. - "vizte kolko zeni po irc me haresvat..." :) .
> Tova niama nisto losho, no da go praviat na private :)
>
> Lesno moze da se zategne disciplinata :)  >

Ne mislia che shte byde lesno osobenno kogato cservices gi niama po 4-5
dni tam nastypva anarhy meko kazano.

> Spored men ne se pryskaite na mnogo irc serveri, a UNIbg
> kolkoto i da vi e protivna e nai-populiarna v bg, vsichki
> "kisnete" na neia ;) obiavete ia za glavna mreza i si
> opredelete kanal, no kanal se pravi s godini ... taka, che
> ne ochakvaite chudesa, pak ste si hodite na #linuxhelp :)
> Izvinete me za pesimizma, no togava baih s nick "MAPC" i dvamata
> s freeman ot stara zagora biahme poslednite mohikani na #lug-bg i
> v kraina smetka se premestihme na #linuxhelp, :) skuchno e kogato
> sme malko, a i se gubi ideiata.

Zashto dyrjish na UniBG ? Taka ili inache #linuxhelp veche si e izgradil
negativno mnenie u mnozina moi poznati zanimavashti se s linux a i ne samo
u poznati . Spored men populiarnostta na mrejata ne e ot znachenie shtom
kato shte se sybirame horata ot lug-bg. Popravi me ako ne sym prav.
Ako pitash men mojem da si pusnem edno IRCD i da si se namestim v nego pak
na edin kanal i daje niama i da zabeliazvame che izvyn tozi kanal niama
nikoi drug. I vse pak hubavo e da ima i drugi naokolo ni. BulgariaNET
mrejata e malka i ne tolkova populiarna no za smetka na tova tam ima
pravila i zakoni, koito zashtitavat pravata na obiknovennia user. Syshto
taka vi govorih za TS4 koato sistema e aktivna po vsiako vreme nezavisimo
ot services.

> Zadaite si vyprosa zasto vypreki irc , tozi forum prodylzava da
> narastva ... :) - zastoto, koito ima znania niama vreme da
> stoi na irc postoianno, a oste po-malko ste mu e do obiasnenie,
> za kakvo sluzi "vi" i kak taka moze da se startira i pod
> X i pod consoles :) , kakto na men mi se nalozi vchera :)

I vse pak povecheto ot vas kisnete po IRC kanalite zashto da ne otvorite
oshte edin prozorec na BX ?

> To mnogo dylgo pismo stanalo :) sigurno ima mnogo gluposti vytre ...
>

> S uvazenie
> beezdi@xxxxxxxxxxxxxx

наши приятели

линукс за българи