RE: lug-bg: Za flanelkite

  • Subject: RE: lug-bg: Za flanelkite
  • From: cynep4o@xxxxxxxxx (Ivo Petrov)
  • Date: Mon, 27 Nov 2000 19:58:24 +0200

Zdraveite,
Na men syshto mnogo mi se iskashe da otida na ekspoto...I da doida na
sreshtata... da se zapoznaq s mnogo novi hora... da nau4a mnogo novi
neshta... Daje se bqh ugovoril s edin priqtel (s-o) da hodim zaedno I si bqh
uredil kade da spq... samo 4e se slu4i taka 4e se razbolqh mnogo gadno :(. I
edvam me pusnaha izobshto ot bolnicata... sled kato se sporazumqhme da idvam
vseki den za sistemite (4e daje I mi zabraniha da piq alcohol i... takiva
drugi raboti da pravq za blizkite 3 godini :(. ).  Ta nqmah vazmojnost da
doida, no jelanieto si ostava. Spored men ideqta za podobni sybiraniq e
mnogo qka i smqtam 4e tova nqma da e poslednoto. Iska mi se da vqrvam 4e
sledvashtata sreshta nqma da e 4ak an sledvashtoto ekspo.

P.S. Moje li nqkoi sdobil se s pingvinajiiska teniska kato se snima da prati
edno jpg ;).. 4e is az mnogo se bqh zaribil po teq teniski.. pone da gi vidq
:P

Ivo Petrov (Skylined)

e-mail: cynep4o@xxxxxxxxx; sky@xxxxxxxxxxx
www  : skylined.hit.bg