RE: lug-bg: Za flanelkite

  • Subject: RE: lug-bg: Za flanelkite
  • From: normal@xxxxxxxxxxxxxx (Miroslav Nikolov)
  • Date: Tue, 28 Nov 2000 18:13:09 +0200 (EET)

Chudno e kakvi zertvi sa gotovi da napravqt nqkoj hora v imeto na kauzata
(za razlika ot drugi kojto hojdoha samo na prikazki). Zatova i az se
nadqvam za v bydeshte da ima oshte sreshti kojto da sa po seriozni.
Naistina ima dosta vyprosi za raziskvane.....no neka tezi vyprosi da se
reshat ot nas samite no ne pootdelno zashtot imenno kolektiva mu e
majkata.
EOF

;Miroslav Nikolov
;SKYNET Compuiters