Re: lug-bg: Uvisvane na Gnome, a ot tam i Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Uvisvane na Gnome, a ot tam i Linux
  • From: v_valchev@xxxxxxxxxx (Valentin Pavlov)
  • Date: Tue, 28 Nov 2000 14:07:08 +0200

E az pyk imah podoben problem s edna S3 Virge/2M na edna bygqsala Triton
Board.
Sled kato uspqh uspeshno da podkaram linux kernel-a uspqh i po nqkakyv
nachin
da pokaram i X-a, problema beshe che kato pusna 800x600 i posle pri vseki
opit
da vklucha otnovo na konzolata linux-a uz zabivashe i ekrana na monitora
izgasvashe ...
estestveno mozeshe da se logna remote i da si go restartiram.
Ne mislq obache che problema beshe v window manager-a kojto polzvah, ne
mislq che
i tvoq problem se systoi v gnome.
Pyrvo kaza che si probval kde na po-starta versiq na redhat
Posle ne razbrah probval li si kde na po-novata?
I v krajna smetka siguren li si che dobre si si nastroil X-a, zashtoto ima
dosta golqma
razlika ot config-a na XFree4.X i XFree3.X i ne moze prosto da si go
kopirash.
Probvaj da go podkarash na 640x480 i viz dali shte ti zabie, mozesh i da
izkluchish
'hwaccel' na X-a, koito ponqkoga se okazva problematichen pri nqkoi video
karti...
Btw ako imash drug komp probvaj da se lognesh remote na tvoq - mislq che
shte si raboti
dori togava kogato si mislish che e zabil, ako nqmash lan stava i po
serijniq port.

ProSyst Bulgaria                 Valentin Pavlov
44 D. Hadjikocev Street          Team Leader/Programmer
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server
http://www.prosyst.bg/           Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways