lug-bg: Pak za Flanelkite

  • Subject: lug-bg: Pak za Flanelkite
  • From: ivo@xxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Tue, 28 Nov 2000 09:15:16 GMT

Struva mi se che triabva veche da obobshtia vuprosa za BAIT Expo-to i za
flanelkite.
I taka:
        1. Ne znam otkude trugna sluha che na flanelkite ima pingvin ( vuv vseki
sluchai ne e ot mene ;- ) ). Niama pingvin ! Poneje trudno uspiah da
izkrunkam pari za reklamata, rezultata e slednia: na flanelkite ima
logoto na ITCE i pod nego logoto, koeto moje da vidite na adres:
http://ace.linuxcertification.com
Koeto si e pak LINUX/GNU, no za pingvin reklamnata firma iskashe veche
poveche pari, a imaiki v predvid che minimalnoto kolichestvo e 100 broia,
rabotata stava iaka.
Estestveno ako neshtata s LINUX Traininga potrugnat, shte moga da izmukna
i pari za flanelki s pingvin.
Mejdu drugoto, za svedenie na tezi koito poluchiha flanelki - hubava
materia sa i imat garancia ot 15-20 praneta.

        2. Poluchih dosta pisma s molba da prashtam flanelki po poshtata s
nalojen platej i t.n...
        Za sujalenie obache ne moga da napravia tova, nai-malkoto zashtoto
niamam vreme.

Pozdravi,
Ivaylo Toshev
ITCE Ltd.