lug-bg: 8 bit kodirane

  • Subject: lug-bg: 8 bit kodirane
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Fri, 23 Feb 2001 09:52:33 +0200

> Moia li ne poddyrza ili ne se priemat pismata pisani ot men?
> Neshto ne razbiram...
>
> Do skoro lista avomatichno prehvyrliashe v qp. Naposledyka edin moi
> mail se zagubi maj, ta moze da si pipnal neshto... No kakto i da e.
> Ako triabva, che konvertiram az do qp predi da puskam, no vse pak
> po-dobre shte e lista da priema 8bit. Samo kazi kakva e situaciata i
> koe e dopustimo i koe ne e. Vse pak bylgarska grupa sme i e
> 2001 godina, a ne 1990. ;)

Qwno ne sym se izrazil prawilno:

Juliane, ne e problema pri tebe, nito pyk e wyw lista.
Edin server mi wrushta pismata pisani ot teb sys syobstenieto che ne poddyrva
8bitovo kodirane.
Oste nqkolko syrvera mi wrushtat "System error" weroqtno po syshtata prichina,
no az wse oste sym zarinat wyw
syobsteniq za greshki i ne sum se rowil po-nadulboko.
Za sega celta mi e  da razkaram newalidni adresi i takiwa, koito ne si chetat
postata, no ne sa se otpisali.

Taka che w krajna smetka ti ste si reshish kak da postwash.

Oswen towa iskam da pomolq wsichki za malko tyrpenie i tolerantnost.

Spas