Re: lug-bg: za lista

  • Subject: Re: lug-bg: za lista
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 23 Feb 2001 13:58:43 +0900

Uspehi v nachinanieto!

On Thu, Feb 22, 2001 at 05:13:11PM +0200, Spas Pavlov wrote:
> [...]
|postradal nqkoj newinen).
|W opashkata za izprastane "wisqt" nqkolko adresa ot plomba.net i ot
|pazardjik.com.
|Tezi dwa sajta ne se resolvat. Taka che ako nqkoj ot administratorite
|(mano  maj beshe tam) im chete, neka da se obadi.
|Ima i nqkolko kutii na yahoo.cam i abv.bg, koito sa pulni. t.e. qwno ne
|se chetat, no za sega oste ne sym gi otpisal.
|Nadqwam se s obsti usuliq da naprawim lista po-dobyr i po-byrz.

|Oswen towa imashe wyrnati pisma, zastoto wyprosniq server ne poddyrval
|8bit  kodirane - towa maj kasae Julian Stoev.

Moia li ne poddyrza ili ne se priemat pismata pisani ot men?
Neshto ne razbiram...

Do skoro lista avomatichno prehvyrliashe v qp. Naposledyka edin moi
mail se zagubi maj, ta moze da si pipnal neshto... No kakto i da e.
Ako triabva, che konvertiram az do qp predi da puskam, no vse pak
po-dobre shte e lista da priema 8bit. Samo kazi kakva e situaciata i
koe e dopustimo i koe ne e. Vse pak bylgarska grupa sme i e
2001 godina, a ne 1990. ;)

|Towa e za sega.
|Ako nqkoj iska da mi kave nesto ili da me napsuwa adresa mi go wivdate.

Izchakaj malko...

--JS