Re: lug-bg: PROJECT: Traffic Acc Tools ?!

  • Subject: Re: lug-bg: PROJECT: Traffic Acc Tools ?!
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Mon, 26 Feb 2001 04:49:16 -0800

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
1. Po povod na Mac adresa.
Nalozhi mi se da tyrsq sniffer i vidqh, che ima dazhe takiva za mrezhi sys switch-ove, bazirani na falshificirane na Mac adresa.

2. Po povod komersializiraneto.
Tova, koeto kazvash izobshto ne sa gluposti, za syzhalenie. Tochno predi edin den chetoh prepratki kym trevozhni pisma, che nikoj veche ne pishe kod za qdroto na GNOME, ponezhe sled syzdavaneto na GNOME Foundation, neplatenite dobrovolci sa prestanali da podpomagat Ximian i Eazel.

Nadqvam se obache tova da sa vremenni i izolirani sluchai. Nedej da propuskash, che gi ima i obratnite sluchai - publikuvaneto na firmen softwear kato svoboden: OpenOffice na Sun, XFS na SGI, JFS na IBM, rabotata po WINE na Corel, driverite na SuSE za XFree i pr, i pr.

Hubavoto na Linux obache e, che e napylno nezavisim ot firmite. Dori dogodina vsichki firmi da go izostavqt ako ne im nosi pari, kodyt si e tam i nikoj ne mozhe da ti go otneme. Dokato ima i edin chovek, dostatychno zapalen da go poddyrzha, softwear-yt shte se razviva.

A pyk dostiganeto na Linux do golemite firmi beshe neizbezhno, ponezhe za hardwear-nite proizvoditeli e mnogo po-smisleno da polzvat softwear, kojto dava ravni shansove na vseki proizvoditel, bez znachenie dali e uspql da ugodi na nqkoj softwear-en gigant, ili ne.

Petko