Re: [Re: lug-bg: Solaris-Q]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: Solaris-Q]
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Mon, 26 Feb 2001 20:51:10 +0200

Tona na pismoto ostaviam bez komentar
Podnasiam izwineniata si ako niakoi s nesto sym obidil.
Ako sym bil razbran neprawilno molia da me izwinite
Edinstwenia kriterii po koito si pozwpolih da srawnia
Linux i Solaris e lekotata s koiato moze da se sdobie s tiah
cowek w bylgarskite uslowia.
I da preporycam da si naprawi smetka dali si struwa usilieto - no wseki si
resawa sam.
Molia da me izwinite za losia prawopis na nito edin
ot 4'te ezika wklucaia bylgarskia koito kriwo liawo znam
prawopisa mi ne e dobyr syzaliawam.

> Abe mnogo stanaha razbirachite na Linux sega i na SunOS pochnaha
> da se uchat ;) niama dopylnitelen software?

Ce kakwo mu e losoto da se ucat
pomislih ce i twoita cel e systata 'izwiniawai'

> ima Office packet
Da, ne tocno towa imah predwid ama karai

> Staroffice 5.2, ima iPlanet(web server) ima i ipop3d.

Po skoro si misleh za nesto kato Apache ama towa e wypros na wkus
Ne sym kazal ce gi niama izobsto, a samo na CD tata w kasona.

> Ne verno e che 'ne si zaslujava' za bulgari. 'Zaslujava si' za hora

Zawizdam ti ce si mlad, naistina ;-)

> koito sa procheli pyrvo 100/200K za tazi OS.

Kak taka iz tynko poznawas sydyrzanieto na kasona a go niamas ?

Pozdravi Kristo
A s kakwo wse pak te obidih ne razbrah ???
Ako ste e w systia ton spesti go na grupata
polzwai kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx
ili wiz kartickata kym pismoto.