Re: [Re: [Re: lug-bg: Solaris-Q]]

  • Subject: Re: [Re: [Re: lug-bg: Solaris-Q]]
  • From: sheib@xxxxxxx (sheib@xxxxxxx)
  • Date: 26 Feb 2001 21:59:59 EET

>"Petko Boukov" <boukov@xxxxxxxxxxx> wrote:
>Mmmm, ne mislq, che e neobhodimo da poznavash v detajli Solaris, za da ti >e
qsno, che e obrechena. Tq e veroqtno naj-dobriqt komersialen *nix, no >tova
veche dalech ne e dostatychno. Na bas, che ne poddyrzha i edna >deseta ot
file-ovite sistemi i mrezhovite protokoli, koito Linux >poddyrzha.

Vijdam che si vmaniachen do bezumie v linux, to ot pyrvoto izrechenie si
lichi. Ne znam zashto si gubia vremeto da sporia i da ti obiasnia neshta
koito si mislish che znaesh i veroiatno niama da priemesh po drug nachin.
Komersialen UNIX da e? rel 5.8? Hm.. pak procheti.
Mrazia da se govori naizust ..
Syvet - ne se hvashtiai chesto na bas, gubish lesno ;)
podyrja okolo 2/3 ot tiah.

>Naistina Solaris e prevyzhodna za nqkolko neshta, no da q narechesh
>"mnogofunkcionalna" si e chisto izhvyrlqne. Ami che tq raboti samo na dve
>familii procesori. Ako stavashe i za PDA, i za embedded devices, Sun

Pak vish v Netcraft kakyv e procenta na x86 procesori .. i pak
si misli che SAMO ot dva klasa(3 sa) se poddyrja..

>izobshto nqmashe da si davat truda da ravivat Java. I az ne q poznavam
>dobre, ta bih se radval da me svetnesh kak stoi vyprosyt s poddryzhkata v

Oshte edin antijava fen. Nali se seshtash kakvo stana s jvm i kak
proizvoditelite na BugOS plashtat licenz za java.. iavno se polzva.

>qdroto j na infracherveni ustrojstva, USB, FireWire...

USB i Firewire se poddyrjat oshte ot 2.6, pak nastoiavam da izlizash
podgotven, a ne da mi otgovariash zaradi otgovora.

>Majtapish li se s toq iPlanet? Da ostavim nastrana fakta, che ima samo >2.4%
dql: http://www.netcraft.com/survey Ima li vgradena poddryzhka na >PHP, Perl,
Python ili otbira samo ot Java?

Spomenah iPlanet, zashtoto drugoto momche tvyrdeshe che niamalo takova
neshto v kashona mu ;)))))))
Priateliu, v Cache.net tochno Apache sme slojili.

>Amazon povedoha horoto s prehoda ot Solaris kym Linux i mozhesh da si
>siguren, che skoro shte ima i drugi. Sun zasega maj samo E10000 predlagat >s
Linux, no skoro i te kato IBM 'shte vidqt svetlinata' i shte >prenasochat
poveche resursi kym Linux, otkolkoto kym sobstvenata si OS.

Amazon vse oshte ima mnogo mashini raboteshti sys Solaris i NT4.

>A mozhe pyk az da sym naiven i da mi se privizhda 'total world >domination'
:))

Sam preceni dokolko mojesh da si obektiven.
(i az cheta linuxjournal, no ne stigam do krainosti)

Na drugoto pismo niama da otgovariam, samo da mu kaja na momcheto che 2
sedmici
sled kato izleze pyrvia variant na ver 8 i veche beshe pusnat v mrejata.
Iavno si poznavam sadyrjanieto na .. kashona ;))))
Pyk za tona si ne se pritesniavam, sigurno zashtoto sym malko po-uveren
i po-pregorial ot teb, zatova ti govoria taka, nishto lichno, ne misli che
oceniavam chovek samo po pravopisa ;)
sys zdrave i chetete poveche ;))