Re: lug-bg: Naj-dobre e da dojdat zakonodatelite :)

  • Subject: Re: lug-bg: Naj-dobre e da dojdat zakonodatelite :)
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Wed, 28 Feb 2001 17:12:54 +0200

Zdraveite,
Po vaprossa za Linux spisanieto - izleze 1 broi za tazi godina, gotvi se
2-ri
Za sazhalenie veche ne vziamam aktivno uchastie v spisvaneto mu. Za tova
sega otgovaria Vasko Tomanov. Ako imate
zabelezhki ili iskate neshto da mu drasnete - mailto:vasko@xxxxxx
Sega se koncentriram varhu ComputerNews. Taka che i tam shte ima razni
raboti za Linux i za kakvoto mi doide naum.
Izobshto - tia dni sam na galerata, vtoro veslo otkam vratata - na
dolnia etazh. ;)
(makar da se sheguvam - naistina sam na galerata, v kratkite minuti na
pochivka - me prashtat da seka trastika ;->).
Za razprostranenieto na sp. Linux v provinciata - ako niakade, v nikoi
grad ne go poluchavate - nepremenno pishete na Vasko. Tazi informacia e
mnogo vazhna za edin izdatel, zashtoto pokazva dali firmite -
razprostranitelki si varshat rabotata.
I za da ne vi spamvam poveche s gluposti i za da se varnem kam Linux vse
pak:
Kak da ne moga da kazha neshto losho za Linux. Moga - Internet Explorer
varvi uzhasno pod Linux.

Blagodaria na Nikolay i Petko za dobrite dumi. Dnes se hvalia na vsichki
s tezi dve pisma.
Kakvo da se pravi - mnogo sam dobar, taka si e. (makar da ima hora,
koito chestno da kazvat, che liceto Shopov e zadn..., taka de, - ne e
lice, ami naopaci.) ;->
Dobre e vse pak, che go ima LUG-a, kakto i vsichki, koito uchastvate, za
da moga da se ucha i da si zadarzham i podobriavam dobroto nivo ;)

hehe

al_shopov