RE: lug-bg: routing question

  • Subject: RE: lug-bg: routing question
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Fri, 9 Mar 2001 19:34:33 +0200

Iskam da si definirash po-podrobno zadachata kato se syobrazish sys
slednite ogranicheniq.
1. ne mojesh da imash pripokriwashti se mreji na razlichni interface-i
na edna mashina(to moje ama e golqma izcepka)
2. mojesh da grupirash ethernet interface-i w bridge grupi, pri koeto
imash edna ip configuraciqta?

Plz kaji si po-tochno adresite... tiq X.X.X w pisankata ti wse edni i
syshti X.X.X li sa ili stawa duma za razlichni mreji ?

BR,

--
Boyan Krosnov (http://www.nat.bg/~bkrosnov)
Network Administrator