RE: lug-bg: routing question

  • Subject: RE: lug-bg: routing question
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Fri, 9 Mar 2001 20:10:59 +0200

Maj i az ne se izrazih dobre...
Kaji ni kakwa e zadachkata, a ne kakwo ti e reshenieto za da mojem da ti
pomognem :)
Primerno
Dostawchika ti e dal prefixa x.x.x/26 i go rutira kym teb.
interneta ti idwa do edno cisco do koeto imash dostyp.
iskash edna ethernet mreja (zakachena na eth1) da polzwa pyrwata
polovinka ot /26-to t.e. x.x.x/27
a po edin serien lina da rutirash poslednite 16 adresa t.e. x.x.x+48/28
iskash syshto da maskirash edin drug ethernet (zakachen na eth2) sys
adres ot tiq koito sa ti razdadeni
nqma drugi mashini oswen linuxa i cisco-to na ethernet mrejichkata
zakachena na eth0

towa li e zadachkata ili neshto drugo si imal w predwid shtoto ne stawa
qsno

--
Boyan Krosnov ( http://www.nat.bg/~bkrosnov
<http://www.nat.bg/~bkrosnov> )