Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 1 Apr 2001 09:19:02 +0300

Za tova 4e rovi purvo v /boot  predpolagam 4e pri4inata e v  lilo.conf  . Ima
edin red
map=/boot/map
q my sloji edno  # otpred da vidish dali pak ste tursi v /boot .

  No interesno kak e ostanal stariq stalled System map v /boot . Moje bi kato
si minal na noviq kernel toi slaga noviq System map v / , i ne se interesuva
ot tova 4e ostava stalled takuv v /boot , i posle  purvo tam rovi  stoto
gleda tozi map=/boot/map  ........Neznam dali make mrproper ( vmesto make
clean ) ste iz4isti stariq System map , no ne se preporu4valo 4e 4isti mnogo
nadulboko , i nedai si boje mojesh da ostanesh na suho , ako noviq kernel ne
ti boot-ne po nqkakva pri4ina . Nai-dobre ru4no da si opreshnish System.map-a
ako se nalaga , no na men li4no ne mi se e nalagalo da go pravq .
I na men mi se e polu4awal po-dulug kernel  kogato go kompiliram s sustiq
konfiguracionen file , no s razli4ni  versii na gcc . Az sum fen oba4e na
gcc-2.91.66 , predpolagam 4e i ti si s tozi .
A tova za ppp , sto ne minesh na pppd-2.4.0 . Na teb ti se preporu4va
nai-malko pppd-2.3.11 , no puk nqma losho da slojish pppd-2.4.0.
Vij za gcc e drugo , kakvoto versiq se preporu4va to4no tazi e hubavo da
polzwash . Az pozlwam pod Slack pppd-2.4.0 , s kernels 2.2.16 , 2.2.18 i
2.4.2 i e pei surce ..... Sigurno si popadnal na nekuf bug /exception v
pppd-2.3.11 , ili puk samoto pppd ti se e prekaralo nesto . Ave da nqmash
nesto koeto mnogo tiho i metodi4no da ti "maje" failovata systema ???????