Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Blagodaria :-) |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sat, 31 Mar 2001 11:14:54 +0300

Ia i az da popitam kato stana duma za System.map
pove4e 2 godini i neznam kolko kernel builda takyv file ne sym
copiral,postroiaval po kakyv da e iaven ili kosven na4in.
Neotdavna dori iztrih i edin System.map 2.2.5.
Ta sega nikyde takova file niamam. A si boot-vam kato savsem normalno.
Shte se smili li niakoi nad men da me prosvetli kakyv e toia System.map
Blagodaria predvaritelno.

Free mail from www.dir.bg!