Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number

  • Subject: Re: lug-bg: Symbol table ??? |Kernel: Symbol table has incorect version number
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Sun, 01 Apr 2001 02:48:24 +0300

Ami pri men ne dava nikakva svetlina - uvi.
Zashtoto nikaga ne sym pravil make zlilo

make xconfig ( ako ima x i tcl )
make dep
nake bzImage
make modules
make modules_install

redaktirane na /etc/lilo.conf ( ako e neobhodimo )
/bin/lilo
cd /lib.modules/xx.xx.xx/
depmod -a

redaktirane na /etc/conf.modules ( ako e neobhodimo )

vyv / i vyv /boot niamam System.map ( A sled make clean nikade po fs's
niamam
takyv file.)
i otkakto iztrih predi okolo 2 meseca edin s data April 1999
nikoga sled tova ne sym imal.

A men me interesuvashe kakvo to4no ima  v tozi System.map.
E mi togava _RTFM_ ;)

Eto i lilo.conf

boot = /dev/hda
timeout = 50